    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 24 Feb 2022 15:52:07 -0800 (PST)
    Subject: Re: homo sovieticus
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 24 lutego 2022 o 22:29:32 UTC+1 maniek4 napisał(a):

    > Co oznacza, że tak sobie można wysłać wojsko i strzelać do ludzi w innym
    > kraju.
    >
    > Pozdro.. TK
    Jakoś Amerykanie nie mają problemu z tym że wysyłają wojsko do innych krajów i
    mordują tam ludzi. Na super amerykańskich produkcjach często słychać tekst że bandyta
    na drugiej. A to oni są bandytami. A na to co powiesz
    https://energia.rp.pl/gaz/art35749691-coraz-wiecej-r
    osyjskiego-gazu-plynie-przez-ukraine
    Dlaczego ichni klaun robiący za "prezydęta' nie powie że jeśli w przeciągu sześciu
    godzin ruscy nie wrócą do siebie to rozpierdoli wszystkie rurociągi którymi cokolwiek
    jest przesyłane przez Ukrainę na zachód i te które są poza Ukraina i da radę
    zniszczyć dowolnymi metodami? Rurociągi to łatwe cele. Wiesz dlaczego tak nie powie i
    tak nie zrobią. Bo ruscy płacą Ukrainie 2 miliardy dolarów za przesył gazu. I te dwa
    miliardy przejmują złodzieje zwani oligarchami. Z tych pieniędzy opłacany jest
    robiący za dyrektora w ichnim przemyśle gazowym nasz dawny prezydent Kwaśniewski.
    "Pracuje" w spółce zarejestrowanej na Cyprze przez ukraińskiego mafioza. Wychodzi że
    tam jest wojna nie o wolność prawdę i sprawiedliwość tylko dlatego że się bandyci o
    kasę pokłócili. Nie siła a sztuka frajerów w dupę tłuką. Inna sprawa że według mojej
    spiskowej teorii zadyma na Ukrainie doskonale przykryje "powrót" Tajwanu do Chin.
    Naczelny chińczyk powiedział że wejście wojska rosyjskiego na Ukrainę to nie wojna.
    Ruscy mu się tym samym odwdzięcza jak zrobi desant na Tajwanie. USA się zesra żeby
    odbić Tajwan ale nie da rady. I to będzie koniec USA. Europa mu nie pomoże pod
    pretekstem możliwej wojny z Rosją. Poza tym niemcy mają duży żal do amerykanow i
    zrobią wszystko żeby się wykończyli. Przy okazji zrealizują ambitny plan Hitlera
    wykończenia Żydów. Docelowo będzie się to nazywało wprowadzenie nowego porządku
    świata z Chinami jako państwem nr1. Układa się jak w pudełeczku.
    https://youtu.be/3DDV9yxw2P
    Tutaj trochę o wolności
    https://youtu.be/Fsmq52_kQlA
    A tu coś dla ambitnych.