  • 21. Data: 2022-11-25 22:56:01
    Temat: Re: Potrzebny zestaw do natryskowego malowania ścian
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No nawet to wygląda całkiem ok, bo poniżej 2000 można dostać i to już
    > widzę że to jest agregat więc nie trzeba kombinować z ciągnięciem
    > powietrza skądś. Pochylę się nad tym klamotem ;)

    lidl ma taki pistolet na akumulator - całkiem fajne i dość tanie.
    Jeszcze tym nie malowałem ale jako opryskiwacz też dobre:D:D:D

  • 22. Data: 2022-11-27 19:57:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.11.2022 o 16:48, Lisciasty pisze:
    > Hejka,
    >
    > Żona jest fanatykiem malowania, pomyślałem że sprawię jej taki zestaw z
    > pistoletem, baniakiem na farbę i co tam jeszcze trzeba. Zacząłem grzebać
    > po sklepach z takimi klamotami ale kompletnie się na tym nie znam.
    > No i pewnie kompresor do tego by trzeba jakiś konkretny, ale te dziady
    > nie piszą jaki wydatek, czy ma być olejowy czy nie, czy jakieś coś
    > jeszcze...
    > Help ;)
    >
    > L.
    1. malowałem kompersorem 25l i pistoletem do farb i tynków. to słowo
    "tynków" przekonało mnie od tego, że da radę z gęstą farbą. daje radę z
    tynkiem, farbą o konsystencji budyniu ale... nie daje równej
    powierzchni. jest skórka pomarańczy i równomierność pozostawia dużo do
    życzenia.
    2. kupiłem najlepszy niemakowy pistolet do malowania farbami do ścian,
    taki pistolet który ma własny kompersor na rurze. żeby kompersor mógł
    być duży, a jego ciężar na plecach, a nie w samym pistolecie. Maluje
    równomiernie, ale nie budyniem. musisz farbę rozcieńczyć, a wtedy raz że
    słabo kryje, dwa - robią sie zacieki.
    panie... ale mario budowlaniec malował i jest super. tak, ale malował
    karton gipsy, a ja maluje ściany. jak ktoś nie wie o co kaman - różnica
    jest olbrzymia. Bo nie umiesz malować. może tak, może nie. lakierem
    samochodowym maluje za pieniądze, ludzie płacą.
    Oczywiście sprzątania jest zajebiście dużo, ale to chyba oczywistość. To
    co sprzątasz to kosztowna farba która trafi na śmietnik.
    Jeśli chcesz kupić urządzenie do malowania, kup coś co nie używa
    powietrza. ma malować tak jak myjka ciśnieniowa, samym ciśnieniem
    cieczy. Sam tym nie malowałem, ale przy następnym remoncie na bank kupię.
    ToMasz

  • 23. Data: 2022-11-27 20:33:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 listopada 2022 o 19:57:34 UTC+1 ToMasz napisał(a):

> [...]
    > powietrza. ma malować tak jak myjka ciśnieniowa, samym ciśnieniem
    > cieczy. Sam tym nie malowałem, ale przy następnym remoncie na bank kupię.
    Wałek nie używa powietrza.

  • 24. Data: 2022-11-28 11:53:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Wałek nie używa powietrza.

    jak ktoś ma do odświeżenia jeden pokój, to wałkiem szybciej

    ale jak maluje się na raz całe mieszkanie, a w dodatku da się postawić meble na
    środku
    (albo ich nie ma) to agregatem hydrodynamicznym można pomalować na spokojnie 600
    metrów
    ścian i sufitu w dwa dni - i to trzymając go w ręce pierwszy raz w życiu

    największym ograniczeniem prędkości robót był u mnie kark i ciągłe patrzenie się do
    góry
    podczas malowania sufitów i górnej części ściany

  • 25. Data: 2022-11-28 12:05:44
    Od: a a <m...@g...com>

    koniec przerwy na reklamy tandetnego chinskiego zestawu do ciśnieniowego malowania
    kibla na polu

    Jasiu Fasola promowal taki zestaw , jest filmik na jutubie.

  • 26. Data: 2022-11-28 13:41:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Właśnie oglądałem film o malowaniu przez Michała Anioła fresków sufitu Kaplicy
    Sykstyńskiej.
    Więc nie narzekaj ;-).

    -----

  • 27. Data: 2022-11-28 13:49:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2022 13:41:46 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Właśnie oglądałem film o malowaniu przez Michała Anioła fresków sufitu Kaplicy
    Sykstyńskiej.
    > Więc nie narzekaj ;-).

    A to nie była robota na leżąco? ;)

    Leżeć i zarabiać to każden jeden by chciał ;)

    No, może oprócz Ferdka Kiepskiego.
    On to może leżeć całymi dniami na tapczanie. Ale gdy w jednym z odcinków
    miał za grubą kasę leżeć, to jednak okazało się, że nie da rady :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam