eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Pożar wieżowca w Toruniu. Służby starają się przywrócić działanie mediów Pożar pojawił się wieczorem w sobotę w wieżowcu przy ul. Gagarina w Toruniu. Od rana służby techniczne starają się przywrócić działanie mediów w budynku. Mieszkańcy mówią o nie

  • 1. Data: 2022-01-16 20:55:52
    Temat: Pożar wieżowca w Toruniu. Służby starają się przywrócić działanie mediów Pożar pojawił się wieczorem w sobotę w wieżowcu przy ul. Gagarina w Toruniu. Od rana służby techniczne starają się przywrócić działanie mediów w budynku. Mieszkańcy mówią o nie
    Od: a a <m...@g...com>

[...]

    o niespotykanych kłębach ognia i dymu.

    https://www.onet.pl/informacje/onetkujawskopomorskie
    /torun-pozar-wiezowca-sluzby-staraja-sie-przywrocic-
    dzialanie-mediow/wqf66hx,79cfc278

    czyli steropian to jednak dwufozgen trujący podczas pożaru

  • 2. Data: 2022-01-16 21:38:34
    Temat: Re: Pożar wieżowca w Toruniu. Służby starają się przywrócić działanie mediów Pożar pojawił się wieczorem w sobotę w wieżowcu przy ul. Gagarina w Toruniu. Od rana służby techniczne starają się przywrócić działanie mediów w budynku. Mieszkańcy mówią o
    Od: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 13:55:53 UTC-6 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    rana służby techniczne starają się przywrócić działanie mediów w budynku. Mieszkańcy
    mówią o niespotykanych kłębach ognia i dymu.

    > https://www.onet.pl/informacje/onetkujawskopomorskie
    /torun-pozar-wiezowca-sluzby-staraja-sie-przywrocic-
    dzialanie-mediow/wqf66hx,79cfc278

    > czyli steropian to jednak dwufozgen trujący podczas pożaru

    Tobie onet placi za zasiegi?
    Bo glupie pytania to chyba za free dostajesz
    Styro jest na zewnatrz zazwyczaj.
    Ale nie odpisuj, To jest ostatni raz jak na Twoj spam odpisalem.

  • 3. Data: 2022-01-16 22:28:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 16 January 2022 at 21:38:35 UTC+1, ptoki wrote:

> [...]
    > Bo glupie pytania to chyba za free dostajesz
    > Styro jest na zewnatrz zazwyczaj.
    > Ale nie odpisuj, To jest ostatni raz jak na Twoj spam odpisalem.
    masz ptoka ?

    nie żaden styro a toksyczny, rakotwórczy steropian, generujący zabojczy dwufozgen w
    czasie pożaru i ten czarny, trujący dym

    Mimiec o ciepla swoje rudery welną mineralna bo ta jest niepalna i żadnych syfów nie
    wydziela.

    W Europie tylko Polska produkuje najwięcej toksycznego steropianu, który podczas
    pożaru zabija mieszkancow, jak w Londku

  • 4. Data: 2022-01-16 22:41:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 21:38:35 UTC+1 ptoki napisał(a):

> [...]
    > Bo glupie pytania to chyba za free dostajesz
    > Styro jest na zewnatrz zazwyczaj.
    > Ale nie odpisuj, To jest ostatni raz jak na Twoj spam odpisalem.

    Tym bardziej że w artykule nic o styropianie nie ma(chyba że coś przegapiłem)

  • 5. Data: 2022-01-16 22:49:38
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 16 January 2022 at 22:41:13 UTC+1, Kris wrote:

> [...]
    dzialanie-mediow/wqf66hx,79cfc278

    > Tym bardziej że w artykule nic o styropianie nie ma(chyba że coś przegapiłem)
    ==Mieszkańcy mówią o niespotykanych kłębach ognia i dymu.

    Dada
    bo kłęby gęstego dymu są od gotowania wody na herbatę

    Niech każdy weźmie kawalek tego syfiastego steropianu i zapali na polu i zobaczy
    jdest tak syf się spala czarnym, gryzącym, trującym dymem.

    Za 5 lat będzie się zrywac w calej Europie syfiasty, toksyczny, trujący steropian z
    budynków, bo mieszkancy zadbają o swoje życie i zdrowie

  • 6. Data: 2022-01-16 23:49:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 22:41:13 UTC+1 Kris napisał(a):

> [...]
    dzialanie-mediow/wqf66hx,79cfc278

    > Tym bardziej że w artykule nic o styropianie nie ma(chyba że coś przegapiłem)
    On o steropianie a nie styropianie pisał. A że w Polsce nigdy steropianem nie
    ocieplali to problemu nie ma.

  • 7. Data: 2022-01-17 00:40:01
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 16.01.2022 o 23:49, Zenek Kapelinder napisał:

    > On o steropianie a nie styropianie pisał. A że w Polsce nigdy steropianem nie
    ocieplali to problemu nie ma.

    No, no, dziad od przetaczania beczek z olejem w warsztacie samochodowym
    na Limance*("nie chciało się nosić teczki, teraz trzeba toczyć beczki"),
    kaleczący polszczyznę w każdym zdaniu, popierdala nt. języka
    interlokutora. Jest moc, panie prezesie! U suwerena.

    *Limanka - ulica Limanowskiego na Bałutach w Łodzi, o proweniencji
    niegdysiejszej Stalowej w Warszawie.

    --
    https://twitter.com/mackozer/status/7667060970130595
    84?lang=bn

  • 8. Data: 2022-01-17 02:51:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 17 stycznia 2022 o 00:40:06 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > interlokutora. Jest moc, panie prezesie! U suwerena.
    >

    > *Limanka - ulica Limanowskiego na Bałutach w Łodzi, o proweniencji

    Fajna masz żonę. Wyrazy ubolewania ale dla niej. Że takiego palanta jak ty na chłopa
    sobie wzięła. Daj ją w bikini. Będzie jak znalazł na wymioty.

  • 9. Data: 2022-01-17 07:38:58
    Temat: Re: Pożar budy w Lodzi
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-17 o 02:51, psychol Zenek Kapelinder bełkocze:

    84?lang=bn
    > Fajna masz żonę. Wyrazy ubolewania ale dla niej. Że takiego palanta jak ty na
    chłopa sobie wzięła. Daj ją w bikini. Będzie jak znalazł na wymioty.

    ty zenusiu nie masz żony tylko własną grabę! problem w tym tylko, że
    zamiast fiuta masz przerośniętą łechtaczkę która ci wychlastał przy
    obrzezaniu brzytwa twoj tate waląc na ukos przez twoje krocze.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 10. Data: 2022-01-17 16:55:24
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 17.01.2022 o 02:51, Zenek Kapelinder napisał:

    84?lang=bn

    > Fajna masz żonę. Wyrazy ubolewania ale dla niej. Że takiego palanta jak ty na
    chłopa sobie wzięła. Daj ją w bikini. Będzie jak znalazł na wymioty.

    Czyja by ona nie była, to limankowa dama pogoniła cię jak psa
    w Snycerską. Zygzakiem, zygzakiem, dziadu! :D

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    (przysłowie łódzkie)