  • 1. Data: 2022-11-16 14:13:57
    Temat: Programowany wyłącznik jako timer.
    Od: Adam Lubszczyk <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Orientuje się ktoś czy taki wyłącznik:
    https://allegro.pl/oferta/programator-wlacznik-wylac
    znik-czasowy-timer-wifi-12869572129
    można zaprogramować tak, aby już poza zasięgiem WiFi
    reagował na przycisk jak "minutnik" - załączał się na zaprogramowany
    czas. Dobra by była jeszcze możliwość przerwania działania poprzez
    ponowne wciśnięcie przycisku w trakcie załączenia.

    Ten model bo zależy mi na prostocie obsługi - jeden przycisk.

    Adam

  • 2. Data: 2022-11-17 18:37:30
    Temat: Re: Programowany wyłącznik jako timer.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 16.11.2022 o 14:13, Adam Lubszczyk pisze:
> [...]
    > ponowne wciśnięcie przycisku w trakcie załączenia.
    >
    > Ten model bo zależy mi na prostocie obsługi - jeden przycisk.

    Bez sieci możesz go tylko włączyć/wyłączyć przyciskiem.
    On nie zawiera żadnej pamięci/RTC itepe.
    Pamięta tylko dane sieci WiFi żeby się zalogować. I odbierać żądania
    włącz/wyłącz z serwera w chinach.
    Jak chińczyki wyłączą serwery - to sprzęt będzie służył jako przycisk do
    papieru.

    P.S.
    Nie żebym narzekał, sam mam kilka takich gniazd i działają. Ale trzeba
    być świadomym posiadaczem.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-11-19 12:18:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.11.2022 14:13, Adam Lubszczyk wrote:
> [...]
    > ponowne wciśnięcie przycisku w trakcie załączenia.
    >
    > Ten model bo zależy mi na prostocie obsługi - jeden przycisk.

    W identycznej cenie Sonoff S26R2, a posiada dokładnie to czego
    potrzebujesz (inching mode). Gniazdko ma przycisk który je załącza, a po
    włączeniu inching mode i ustawieniu czasu będzie się samoczynnie
    wyłączać. Możesz go również wyłączyć naciskając ponownie przycisk (w
    trakcie cyklu).

    Powyższa funkcjonalność działa bez dostępu do sieci.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz