  • 1. Data: 2022-11-14 19:41:48
    Temat: Fotowoltaika stanieje, czy zdrożeje?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Chodzą pogłoski, że fotowoltaika ma potanieć. Czy jest zatem sens
    budować taką instalację jeszcze w 2022, czy poczekać do 2023?
    Jacek

  • 2. Data: 2022-11-14 19:50:36
    Temat: Re: Fotowoltaika stanieje, czy zdrożeje?
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 14 listopada 2022 o 19:41:51 UTC+1 Jacek napisał(a):
    > Chodzą pogłoski, że fotowoltaika ma potanieć. Czy jest zatem sens
    > budować taką instalację jeszcze w 2022, czy poczekać do 2023?
    > Jacek
    Jest szansa że stanieje.
    Ale może też zdrożeć.

  • 3. Data: 2022-11-14 20:01:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 19:41 Jacek <k...@a...com> pisze:

    > Chodzą pogłoski, że fotowoltaika ma potanieć. Czy jest zatem sens
    > budować taką instalację jeszcze w 2022, czy poczekać do 2023?
    > Jacek

    A czemu ma tanieć akurat fotowoltaika gdy wszystko inne drożeje?

    TG

  • 5. Data: 2022-11-14 20:06:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > A czemu ma tanieć akurat fotowoltaika gdy wszystko inne drożeje?

    Pietruszka potaniała. Dzisiaj o tym czytałem.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2022-11-14 20:06:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > A czemu ma tanieć akurat fotowoltaika gdy wszystko inne drożeje?
    Ponoć w kryzysie ludzie najpierw zaczynają ograniczać zakupy dóbr
    luksusowych, a więc stanieje biżuteria, jachty ;-) itp. a podrożeje
    chleb, paliwo, energia.
    Jacek

  • 6. Data: 2022-11-14 20:13:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 20:06 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Pietruszka potaniała. Dzisiaj o tym czytałem.

    A lokomotywy? - podobno też tanieją...

    PS. Pietruszkę i marchew mam własną.

    TG

  • 7. Data: 2022-11-14 20:32:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > A lokomotywy? - podobno też tanieją...

    Ostatnio bardzo staniały. Można negocjować cenę:

    https://sprzedajemy.pl/lokomotywa-spalinowa-401da-ce
    na-do-uzg-kolo-2-6bea9f-nr29894432

    > PS. Pietruszkę i marchew mam własną.

    Marchew to mało, czasem potrzebny kij.

    Jarek

    --
    Przeczytałem ogłoszenie
    Że sprzedaje ktoś lokomotywę

  • 8. Data: 2022-11-14 20:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Chodzą pogłoski, że fotowoltaika ma potanieć. Czy jest zatem sens
    > budować taką instalację jeszcze w 2022, czy poczekać do 2023?

    Teraz ogolnie wszystko tanieje takze ja bym poczekał.
    ;-)

    Wazniejsze pytanie jest takie, czy fotowoltaika na nowych zasadach to
    dobry pomysł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 9. Data: 2022-11-14 22:34:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 14.11.2022 o 20:59, Budzik pisze:
> [...]
    > ;-)
    >
    > Wazniejsze pytanie jest takie, czy fotowoltaika na nowych zasadach to

    Kupujesz po cenach urzędowych a sprzedajesz po rynkowych.
    Lepiej niż po staremu ;)
    --
    Pete

  • 10. Data: 2022-11-14 22:35:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    > A czemu ma tanieć akurat fotowoltaika gdy wszystko inne drożeje?

    Zenek pisze, że mieszkania tanieją.

    --
    Pete