  • 21. Data: 2021-12-05 21:02:36
    Temat: Re: Przepierzenie
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 27.11.2021 o 18:33, FEniks pisze:
    > Nie wiem, czy przepierzenie to akurat dobra nazwa, ale interesuje mnie
    > wykonanie tego typu drzwi przesuwanych na wymiar:
    >
    > https://wroclaw.naszemiasto.pl/najdrozsze-mieszkania
    -z-rynku-wtornego-we-wroclawiu-oto-one/ga/c1-8552047
    /zd/67036205

    > Kto się takimi sprawami zajmuje? Wg jakiego klucza szukać? Znalazłam
    > jakieś firmy od drzwi, które mają w ofercie przesuwane też, ale mają
    > co najwyżej jakiś standard, a nie na wymiar. Może ktoś z Was u siebie
    > robił coś podobnego?

    Jak zwykle sami eksperci i fachowcy doradzają. Ja jestem tylko amatorem
    i kilkoro takich drzwi montowałem u siebie w oparciu o gotowe systemy
    przesuwne z Castoramy:

    https://www.castorama.pl/produkty/budowa/drzwi-wewne
    trzne/drzwi-i-systemy-przesuwne/drzwi-przesuwne.html
    ?exactc=ca350a1ec94f974b3e2345fd2c9e2cfb&keyword=cas
    torama%20drzwi%20przesuwne_Brand_Product_Budowa_Drzw
    i_wewnetrzne&gclid=Cj0KCQiA47GNBhDrARIsAKfZ2rAIMHuy1
    U3KotTlxfkgeViBN_dxGiUHoECk4lnqQNSgcy-oTYF2cHoaAlb9E
    ALw_wcB

    Masz tam wszystko co potrzeba, aby zbudować takie drzwi. Zarówno
    przesuwne jak i przesuwno-składane.

    Jak nie pasują Ci gotowe rozwiązania to mogą Ci dociąć płyty, okleić.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 22. Data: 2021-12-05 21:42:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 5 December 2021 at 21:02:40 UTC+1, Uzytkownik wrote:

> [...]
    >

    > --
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    drzwi przesuwne z płyty to wielka tandeta

    Jak już to tylko drewniane i wyrezać ze starego pociągu, z przedziału, gdy będą
    wagony utylizować
    Tam było drewno bukowe i piękna szyba

    Potem już tylko drzwi metalowe, czyli tandetne.

    Ale nalezy unikac drzwi przesuwnych, bo można się spalić w razie pożaru, bo się
    zablokują i nie da się ich otworzyć

    Drzwi otwierane skrzydłowo zawsze można wybić, otworzyc silowo i się uratować

    Dlatego drzwi przesywne w Japonii sa lekkie i przenosza głosy, hałas.

    Dlatego Japonczycy, Wietnamczycy się nie kłócą, bo wszystko słychać

    Drzwi przesuwne mogą nie spełniać przepisów przeciwpożarowych i może być problem z
    odzyskaniem odszkodowania po pożarze , gdy będą ofiary.