  • Data: 2009-03-28 14:51:21
    Temat: Re: 1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gqla5p$5tg$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Jak ją zatka pył po szlifowaniu cekolu to na bank kiedyś się zatrze ten
    > pstryczek.
    > Nie musi być walnięta alektrycznie, a i przedmuchiwanie nic już nie daje.
    > Ale mówię, róbra co chceta :-)

    A 6-ciu po kolei cekol nie zatka?? Wiem wiem rachunek prawdopodobienstwa.
    Ale takie urzadzenia trzeba zabezpieczac, po za tym nie musze uzywac cekolu.

    > Tak i już to widzę jak sprawdzasz raz na tydzień :-)

    Szesc bedzie latwiej sprawdzic?? Jedna na dzien i dzien wolny. :-)

    > Rozumiem ze zrobiles na wszelki wypadek. Co
    >
    > Przede wszystkim trzeba dodatkowe kable wyrównawcze z szyny PE. Ja mam po
    > dwa 10mm2

    O to chodzi, ze nie trzeba. Jest wrecz odwrotnie. Poczytaj sobie dyskusje:

    http://ise.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=3413&st=0&s
    k=t&sd=a&sid=46c8ed1309a36222321395e6784c79cf&start=
    10

    Pozdro.. TK