  • Data: 2009-03-28 14:41:55
    Temat: Re: 1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gql46a$s0q$1@opal.futuro.pl...

    > Jak zaczyna wywalać różnicówka to jest znak, że trzeba naprawić instalację
    > lub urządzenia lub je wymienić, a nie zastanawiać się nad zmienną losową.

    Jak wywala różnicówka to zazwyczaj jest ciemno i najczęściej jest to wolna
    sobota, kiedy nie można kupić ani różnicówki ani też innego elementu na
    wymianę (wtyczka, gniazdo, wyłącznik, oprawka itp.). Zazwyczaj także nie
    można ściągnąć elektryka, bo to też człowiek i w weekend należy mu się
    godziwy odpoczynek po całym tygodniu ciężkiej charówy.
    Ty czy ja możemy sobie poradzić sami. Jak u mnie coś nawali to wyciągam
    walizkę z narzędziami i miernik. W 5 min. mam zlokalizowaną usterkę, a w
    kolejne 5min. usterka ta jest usunięta. Jak trzeba wymienić jakiś element to
    po prostu go biorę z półki, gdzie ich mam zazwyczaj po kilka opakowań.
    Jednak co ma zrobić ten, kto o elektryce ma takie sobie pojęcie, a z całą
    pewnością już nie posiada zapasów na półkach, zaś do marketu budowlanego
    daleko ?