  • Data: 2009-03-28 13:54:10
    Temat: Re: 1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gql8s8$60p$1@news.interia.pl...

    > Ja mam jedna, zadziala tak samo jak twoich nie wiem ile w szeregu.

    Jak ją zatka pył po szlifowaniu cekolu to na bank kiedyś się zatrze ten
    pstryczek.
    Nie musi być walnięta alektrycznie, a i przedmuchiwanie nic już nie daje.
    Ale mówię, róbra co chceta :-)

    >Jezeli roznicowka jest sprawna, a nalezy sprawdzac raz na tydzien, to nie
    >ma znaczenia ile bedzie roznicowek.

    Tak i już to widzę jak sprawdzasz raz na tydzień :-)

    Rozumiem ze zrobiles na wszelki wypadek. Co
    > do otoczenia wodnego, raczej nalezy izolowac nie uziemiac.

    Przede wszystkim trzeba dodatkowe kable wyrównawcze z szyny PE. Ja mam po
    dwa 10mm2