  • Data: 2009-03-28 13:46:56
    Temat: Re: 1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gql43m$rtt$1@opal.futuro.pl...

    > Pamiętasz wannę Wasermana? Dasz 2 różnicówki w szerego z zestopniowanym

    Ale z tego co pamietam ona byla zle podlaczona.

    > prądem to będzie bezpieczniej. Jedna nie zadziała to może druga zadziała.
    > Tam gdzie są takie ryzyka kopnięcia babrając się w wodzie mam po dwie w
    > szeregu.
    > Ale większość z was nie da żadnej, bo i po co :-)

    Ja mam jedna, zadziala tak samo jak twoich nie wiem ile w szeregu. Jezeli
    roznicowka jest sprawna, a nalezy sprawdzac raz na tydzien, to nie ma
    znaczenia ile bedzie roznicowek. Rozumiem ze zrobiles na wszelki wypadek. Co
    do otoczenia wodnego, raczej nalezy izolowac nie uziemiac.

    Pozdro.. TK