  • Data: 2022-12-04 15:41:06
    Temat: Re: -3C na zewnątrz a PC chodzi jakby -10C było
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-04 o 12:58, Cavallino pisze:

    > Ale i tak południe kraju jest zdecydowanie jak widać bardziej słoneczne.
    > Przynajmniej tak było w listopadzie.
    Pewnie tak, ale i tak tylko 1 połowa, druga już była marna. Patrzę na
    wykres z eLicznik co oddałem to w 1 połowie miałem >15kwh 9 dni w
    tym>25kwh 5dni a 2 połowie tylko 3 dni z >15kwh. Więc różnica jest
    kolosalna.
    Ale ogólnie to u nas jest bardzie deszczowo niż w reszcie kraju, dlatego
    u nas suszy nie było.

    > W Poznaniu problemem nie były mgły, tylko chmury głównie (niebieskie
    > niebo to ostatni raz na widziałem na dłużej w Wietnamie.....).
    Ale chmur u nas chyba więcej, ogólnie południe jest bardziej deszczowe.

    > I przez dwa dni śnieg leżący na panelach.
    A tu dużo zależy od kąta, jak pada to wiadomo, ale jak przestanie to już
    po kilku godzinach śnieg zjeżdża z paneli, mam 40st i idealnie na południe.

    --
    Janusz