  • Data: 2020-10-31 17:34:54
    Temat: Re: Anglicy odkrywaja drewniane podlogi i okna z PCW.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/10/2020 16:59, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ktoś w ogóle pije ciepłą wodę z kranu?

    Nie piją ciepłej. To nie oznacza "gorącej", tylko jakiegokolwiek dodatku
    ciepłej do zimnej. Nie wolno mieszać ciepłej, pić i ogólnie uważają na
    to w czym płuczą warzywa, myją szklanki itd itp.

    > YouTube to taki Usenet z obrazkami.

    Dokłanie tak jak cały internet Jarków, którzy wyjaśniaja swoja wersję
    rzeczywistości na przekór faktom.

    > U moich dziadków

    A to Anglicy? Czy tak sobie pierdolisz od rzeczy?

    Zapytaj Anglików dlaczego w ich kraju tak często spotyka się dwa osobne
    krany. Wyjaśnią Ci dlaczego. Niekt w tym wątku nie pytał czy to ma sens,
    padło pytanie DLACZEGO ANGLICY to robią i odpowiedź brzmi: bo ich
    nauczono że tak jest bezpieczniej. Reszta to twoje, jak zwykle,
    dyskutowanie z urojeniami i przytaczanie iditycznych analogii.