  • Data: 2022-12-07 21:51:34
    Temat: Re: Auto jako bufor/power bank dla domu
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 7 December 2022 at 06:58:52 UTC+1, PiteR wrote:
    > in <news:almarsoft.6990...@news.neostrada.pl>
    > Zawsze robiłem sobie jaja, że hardłorkin mąż i ojciec rodziny,
    > co rok to klon, przywiózł prąd żeby głodne dzieci mogły odrobić lekcje
    > a tu proszę to już istnieje.
    >
    > https://ibb.co/zQzPg4m
    >
    > --
    > Piter
    >
    > #jebać fliperów pasożytów
    Będą miliony litowych aku z elektryków
    bo po gwarancji Tesla wymienia aku odplatnie za 20.000 $ na nowe,
    i sama naprawia dla siebie
    i moze sprzedaje naprawione jako nowe, bo nikt tego nie sprawdzi

    ale jak zaczna padac pojedyncze ogniwa to znaczy że caly aku się zestarzal, zuzył
    i nawet jak się wymieni 10 padniętych ogniw dziś, to za 2 miesiące padnie kolejne 10

    a za taka usluge serwisy w Hameryc e licza 25% nowego aku, czyli 5000 $ za wymiane
    kilku igniw w aku w Tesli.