  • Data: 2019-12-22 22:38:52
    Temat: Re: Bimber machen
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 grudnia 2019 22:21:43 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Niekoniecznie. Może "przy okazji" jakiejś innej akcji (na przykład
    > kontrola SM pod kątem tego, czym się chałupę ogrzewa) znajdą sprzęt.
    > Znajoma prawniczka twierdzi, że tłumaczenie o legalności posiadania
    > aparatury do pędzenia niespecjalnie się sprawdza w praktyce, zwłaszcza,
    > jak się trafi na funkcjonariusza żądnego sukcesu.

    Ale że co się nie sprawdza? To oni mają udowodnić że pacjent pędzi,
    a nie posiadacz sprzętu ma tłumaczyć, że nie jest wielbłądem.
    Jakoś tak działa prawo z tego co mi wiadomo :>
    Poza tym to jest kolumna rektyfikacyjna panie wadzo a nie bimbrownia.
    To nie jest do robienia alkoholu.

    > Tutaj też nie masz racji. Jaki pożytek ma policjant z biesiadujących
    > meneli? Ani statystyki to nie poprawi, ani mandatu nie zapłacą. Co
    > innego, jak ktoś życzliwy doniesie, że Liściasty pędzi. Wówczas sukces
    > gwarantowany.

    Ale jakbym był złośliwy i doniósł wyżej, że olano moje zgłoszenie
    to przypuszczam, że mieliby trochę problemów (jak wspomniałem biesiada odbywała się
    na środku drogi publicznej). Tak więc raczej nie z olewatorstwa
    to wynika a z rzeczywistego braku ludzi.

    Co do donosu to pewnie tak wpadło tych kilku pechowców. A ilu jest
    w Polsce alchemików? Pewnie kilkaset tysięcy :P

    L.