    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 5 Dec 2022 15:23:11 -0800 (PST)
    Subject: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 5 grudnia 2022 o 23:11:23 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Nigdy debilu nie zrozumiesz, że jeśli JEDNA osoba ma 10 mieszkań, to
    > będzie je wynajmować bo ma na to ochotę i możliwości i jest to dla niej
    > źródłem dochodu. Kupi jeszcze 5 mieszkań i dalej, jak Biedronka czy
    > Lidl, czy debilu cokolwiek :) Nie doczekasz się NIGDY że mieszkania będą
    > tanie, bo nie będą. Wydłubane z dupy projekcje o demografii, możesz
    > sobie wetknąć tam, skąd je wydłubałeś :) Na rynku jest od chuja takich
    > co skupują i tylko czekają na okazje. Ostatnio skupują nawet znacznie
    > drożej, bo tak prowadzi inflacja, podobnie z działkami. Dokąd nowe
> [...]
    Był na grupie link do mieszkania. Nieduże miasto, mieszkanie odnowione, 2500 za metr
    i do negocjacji. Polska to nie tylko 7 największych miast z których korzystne dane
    demograficzne są tylko dla Warszawy. Aktywnych członków na grupie jest mniej niż masz
    palców u rąk. Grupa nie jest opiniotwórcza. Opiniotwórcze są publikatory i jak one
    twierdzą że mieszkania nie stanieją to wszyscy wiedzą że nie stanieją. A nie ma
    żadnych przesłanek żeby nie staniały. Za to są te niepodawanie publicznie że pustych
    nieruchomości mieszkalnych będzie tak dużo że ich wartość będzie symboliczna.
    Opowieści że ktoś ma 10 mieszkań i dlatego ma rację mnie nie ruszają. Albo że są tacy
    co ciągle skupują. Oglądałem wysoka komisję do sprawy Amber gold. I jakiś świadek
    mówił że od frontu stali ludzie i krzyczeli żeby im oddać pieniądze a w tym czasie od
    zaplecza inni przynosili całe walizki pieniędzy. Gdyby nie to że na ziemi co 12
    sekund rodzi się frajer handel by nie istniał. Z tego wychodzi zależność że nie siłą
    a sztuka frajerów w dupę tłuką.