  • Data: 2022-12-05 23:10:31
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamiętam

    Nigdy debilu nie zrozumiesz, że jeśli JEDNA osoba ma 10 mieszkań, to
    będzie je wynajmować bo ma na to ochotę i możliwości i jest to dla niej
    źródłem dochodu. Kupi jeszcze 5 mieszkań i dalej, jak Biedronka czy
    Lidl, czy debilu cokolwiek :) Nie doczekasz się NIGDY że mieszkania będą
    tanie, bo nie będą. Wydłubane z dupy projekcje o demografii, możesz
    sobie wetknąć tam, skąd je wydłubałeś :) Na rynku jest od chuja takich
    co skupują i tylko czekają na okazje. Ostatnio skupują nawet znacznie
    drożej, bo tak prowadzi inflacja, podobnie z działkami. Dokąd nowe
    mieszkania będą drożały to będą drożały stare i ta relacja nie zmieni
    się nigdy. Możesz odejść na poddasze :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>