  • Data: 2018-09-06 21:50:37
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 września 2018 21:41:05 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Dążę do tego, że nad polskim morzem nie jest drożej niż w Twojej
    > przykładowej Portugalii.
    > Jak oprócz jedzenia i spania doliczysz transport i inne wakacyjne atrakcje
    > płacone w EUR to Ci wczasy w Portugalii wyjdą o 50% drożej. Ty jesteś
    > niereprezentatywny - wyszukujesz tanie okazje, jedziesz kiedy je
    > znajdziesz. Większość planuje urlop z wyprzedzeniem, jedzie z dziećmi i
    > wychodzi zupełnie inna kalkulacja.

    Takich jak ja jest setki tysięcy. Czemu zakładasz, że to właśnie Ty jesteś
    reprezentatywny :-)

    Jest też mnóstwo osób które latają "tradycyjnie" na all inclusivy ale
    wybierają lastminuty. Wtedy nie do końca wiesz gdzie polecisz, bo bierzesz
    urlop na 2 tygodnie i masz tydzień na polowanie na tygodniowe wczasy.

    W tym roku pomogłem znajomym upolować Turcję allinclusiva - przecenione
    z 2900 na 900 pln / os., hotel 5 gwiazdek full wypas, sam bym poleciał
    choć za turasami nie przepadam :-)

    > Sam nie jeżdżę od wielu lat nad polskie morze ale nie z tego powodu, że
    > jest drogo (bo nie jest). Nie pasuje mi klimat, komary temp wody i tłumy
    > ludzi.

    To też. Ale oprócz tego jest drogo :D
    pozdr.

    --