  • Data: 2018-09-06 22:02:45
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 września 2018 21:36:08 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja się odniosę do wszystkiego. To niby prawda. Tanio dla dwóch
    > osób. Mi za chu to nie chce wyjść. Zawsze wydaje się tanio licząc
    > kwatery, żarcie. A później się okazuje, że na jakiejś starówce
    > 1,5 litra wody kosztuje 2 Eu a plecak pusty. Ostatni przykład w
    > Pradze kebab po przeliczeniu na starówce 34 zyli. Lody w kolaczu
    > 5 Eu. Piwo w knajpie lekko od 5 Eu i wyżej. Espresso w Wenecji
    > nawet 12,50 Eu. Najtańszą mocarele jaką znalazłem to bodaj 2 Eu.
    > Ceny gondoli od 100 Eu per person. Lody w Trogirze dla 5 osób bez
    > wodotryskow 70 zyli. Byle żarcie dla 5 osób to lekko 100 Eu.

    Ale nie porównuj też polskiego morza do najdroższego turystycznego
    miejsca na świecie jakim jest Wenecja ;-)

    Byłem w czerwcu na Zakhyntosie w trójkę i wielka gałka swojskich lodów
    była za 1eur, czyli taniej niż nad naszym morzem, a ceny większości
    "codziennych" produktów (jak przykładowa woda) były na poziomie cen
    w polskiej biedronce. Żarcie standardowo - 10-15Eur na osobę w każdej
    knajpie. Przelot + świetny hotel z basenem ze śniadaniami na 8 dni =
    2900 pln.

    [...]
    > przed Tobą. Mam znajomych co jeżdżą we wrześniu. Dobra pora na
    > odwiedzanie ciepłych latem miejsc. Po sezonie to i taniej. Tylko

    Pewnie. Kanary to nawet jeszcze lepiej w pazdzierniku albo listopadzie
    bo woda i powietrze tak samo ciepłe jak w sierpniu, przedłużasz sobie
    piękną pogodę (jak u nas już zimno) i taniej :)

    > jak to zrobić mając dzieci w wieku szkolnym?

    Napisać usprawiedliwienie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.