  • Data: 2018-09-06 21:40:26
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2018 o 20:00 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Ale nie wiem do czego dążysz?
    > Bo ja ciągle się odnoszę, że nad polskim morzem jest drożej. Jak jeszcze
    > policzysz, że przez połowę pobytu leje deszcz i odliczysz sobie te dni
    > od urlopu to już w ogóle wychodzi kosmos :-)

    Dążę do tego, że nad polskim morzem nie jest drożej niż w Twojej
    przykładowej Portugalii.
    Jak oprócz jedzenia i spania doliczysz transport i inne wakacyjne atrakcje
    płacone w EUR to Ci wczasy w Portugalii wyjdą o 50% drożej. Ty jesteś
    niereprezentatywny - wyszukujesz tanie okazje, jedziesz kiedy je
    znajdziesz. Większość planuje urlop z wyprzedzeniem, jedzie z dziećmi i
    wychodzi zupełnie inna kalkulacja.
    Sam nie jeżdżę od wielu lat nad polskie morze ale nie z tego powodu, że
    jest drogo (bo nie jest). Nie pasuje mi klimat, komary temp wody i tłumy
    ludzi.

    TG