  • Data: 2018-09-07 12:49:34
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 września 2018 12:23:56 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > A moze po prostu masz wyjatkowo grzeczne dziecko. I na tym wypadaloby
    > poprzestac. Nie trzeba zaraz sugerowac, ze reszta swiata to idioci
    > trzymajacy calymi dniami dzieci w lozkach. Nie znam i nie znalem nikogo,
    > kto bylby tak stukniety w leb. Moze na Slasku jest inaczej.

    Nie sugeruję ale wielokrotnie spotkałem się z dziwnymi komentarzami od
    różnych ludzi na temat tego, że 3 m-czne dziecko zabrałem na basen, że
    półroczne dziecko leci samolotem, że 7m-czne dziecko "zdobyło" jakiś
    niewielki bieszczadzki szczyt i jakie to nieodpowiedzialne żeby takie
    małe dziecko przebywało w górskim schronisku itp itd :D Mi to się zawsze
    wydawało normalne ale widać dla wielu ludzi dziecko powinno przebywać
    w domu pod kołderką ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.