  • Data: 2018-09-05 19:17:59
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-07 o 11:14, Adam Sz. pisze:

    > Dla mnie nie - ale kolega Tomasz twierdzi, że większa część społeczeństwa
    > właśnie tak spędza urlop. Z tym, że o tym, gdzie lecą - wiedzą rok wcześniej,
    > a nie 3 dni :-)

    Zakladajac prace na etacie a wiekszosc pracuje na etacie to pewnie tak
    to wyglada. Nie ma niczego zlego w planowaniu czegos ciekawego na rok
    wczesniej. A jesli wyprawa wymaga dodatkowego sprzetu, czy innego
    przygotowania to tym bardziej. Ja prawde mowiac nie wyobrazam sobie
    lezenia w jednym hotelu tygodnia czy dluzej. Po trzech dniach takiego
    schematu mam zwyczajnie dosc. Ale faktem tez jest, ze rok nie zdarzylo
    mi sie przygotowywac. Zawsze decyzje zapadaja kilka tygodni przed
    wyjazdem. Zdecydowanie preferuje kilkudniowe wypady, niz znudzenie sie
    okolica. Nie do przecenienia dla mnie sa weekendowe wyjazdy na Mazury w
    ustronne miejsce kiedy jest pogoda.

    Pozdro.. TK