  • Data: 2023-03-12 14:23:06
    Temat: Re: Budowa domu, jaką technologię dla ścian wybrać.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.03.2023 21:38, Irek.N. wrote:
    > Pomyślałem o ceramice, nie widziałem aby ściany z tego materiału jakoś
    > pracowały, ale słyszałem i widziałem jak "dmucha z gniazdek". Wiem, złe
    > wykonanie, ale ciężko będzie dopilnować idealnego.

    Ja mam parterówkę z ceramiki, a 6 lat temu, właśnie tutaj na grupie
    pisali "tylko komórkowy". O wianiu z gniazdek coś tam słyszałem, ale
    nigdy nie widziałem. Z zupełnie innych pobudek przed ociepleniem,
    "przejechałem" pianką wszystkie pionowe szczeliny między pustakami. Może
    to ma znaczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz