    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Budowa domu, jaką technologię dla ścian wybrać.
    Date: Thu, 23 Mar 2023 22:51:18 +0100

    Pan Irek.N. napisał:

    > No ba, ale gdzie toto kupić i ile sztabek złota trzeba wymienić? ;)

    Kiedyś kupowałem, ale dawno to było, więc nie pamiętam. Zresztą cena
    nie była ważna. Bardziej istotne jest to, że szyby te robi się wciąż
    od lat tak samo. Czyli zupełnie niewspółczesną mało szczelną techniką.
    Swoją drogą ciekawe, że nikt do tej niszy rynkowej jeszcze nie wskoczył.
    To wymaga klinowatych przekładek, nie da się tak zrobić szyby w każdym
    wymiarze, ale przy masowej produkcji mogłoby mieć zupełnie normalną
    cenę.

    Jarek

    --
    Kto to, kto to?