  • Data: 2021-07-11 17:57:31
    Temat: Re: Budowa filtra basenowego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-29 o 20:19, Kris pisze:
> [...]
    Mam wiatę obok - pompa może być pod wiatą.

    > 9000l to żaden wielki basen. Rozporowe takie że dwa miałem. W filtry się nie
    bawiłem. Co dwa tygodnie wodę po prostu zmieniałem. Z ogrodowego wodomierza 9000l to
    równowartość marnej flaszki wychodzili więc filtry, chlory itp odpuszczałem. Fakt
    faktem że u mnie ten basen stał latem na tarasie a nad tarasem zadaszenie mam to syfu
    trochę mniej wpadalo. A raz na dwa tygodnie przy wymianie wody 9000l trawnikowi nie
    zaszkodzi, a wprost przeciwnie

    Dlaczego jesteś kłamcą?