  • Data: 2013-01-24 14:31:55
    Temat: Re: Bukowe schody - czym ?
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-24 00:08, qazvox pisze:
    > Witam po przerwie długawej. Dostałem warunki, pozwolenie, wybudowałem,
    > odbiór był, mieszkam. Jednak za bardzo przyłożyłem się do tymczasowych,
    > sosnowych schodów a'la młyńskie i mam je do dziś :-)
    Jeszcze dorzucę moje 3 grosze:
    ważny jest RODZAJ lakieru a nie marka (chociaż są lepsze i gorsze).
    Jakby ktoś zapytał, jaki kupić dobry samochód i dostał radę kup
    Volkswagena, to jaki byłby a takiej rady pożytek?
    Trzeba jeszcze określić, czy ten VW ma być dla żony na zakupy, czy
    rodziny, czy może ciężarowy dla firmy budowlanej.
    Dlatego ogradzam lakiery jednoskładnikowe.
    Co do oleju, to się nie wypowiem, bo widziałem raptem kilka takich
    podłóg i wszystkie były nowe, a tu chodzi o wygląd za kilka-kilkanaście lat.
    Jacek