  • Data: 2020-05-17 21:50:46
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Myślałem że wiesz skoro po raz kolejny temat dopłat wrzucasz.
    > ja pewności nie mam ale podejrzewam że nie mają dopłat bo pewno Unia
    > nie pozwala dopłacać. Niedozwolona pomoc publiczna czy jakoś tak to
    > się nazywa.

    Cały czas sadzilem ze nie maja, stąd narzekania ze maja wyzsze ceny, w
    których dodatkowo dostawcy rekompensuja sobie niedostateczne marze z
    klientów indywidualnych.
    Zapytałes o dopłaty, wiec sadziłem ze coś wiesz, ze jakies są. Stad moje
    pytanie. Zawsze chetnie dopytam kogos bardziej rozeznanego w temacie.

    > Odbiorcy indywidualni chyba też w 2020 żadnych dopłat
    > nie mają. Na dzisiaj jeden kWh to około 71 gr w G11. Wzrost około
    > 12% w stosunku do roku ubiegłego.

    Wiem ze w poprzednim roku było to około 4mld.
    Wrzucam to za kazdym razem jak ktos mowi ze prad nie zdrozał, bo wydaje
    mi sie uczciwe mowienie ze zdrozał tylko w inny sposób.
    Nie sadzisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.