  • Data: 2020-05-17 22:15:48
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >=Wiem ze w poprzednim roku było >to około 4mld.
    >Wrzucam to za kazdym razem jak >ktos mowi ze prad nie zdrozał, >bo wydaje
    >mi sie uczciwe mowienie ze
    >zdrozał tylko w inny sposób.
    >Nie sadzisz?
    Wrzucać możesz wszystko. 4 mld czy tam 14 mld.
    Teraz piszę z głowy czyli z niczego- prąd wg znanych mi fucktur zdrożał ale o ok 12%
    Przestań więc pitolic jakis mitycznych dopłatach.
    Dopłat do ceny prądu dla firm być nie może bo Unia zabrania więc znajdź fakturę ile
    firmy płacą i zobaczymy ile faktycznie kosztuje prąd