  • Data: 2020-08-03 14:54:50
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > Gdyby to było takie proste to każdy by to potrafił:

    Chyba jest proste, bowiem (prawie) każdy we współczesnym Usenecie
    używa Thunderbirda i potrafi. Ja wcześniej NIGDY nie używałem
    (i nie zamierzam), a też sobie w kilka minut podadziłem. I zdałem
    z tego relację w formie poradnika dla początkujących.

    > https://ibb.co/jyxPbtT

    A dlaczego tu jest wybrane "Bezpieczne połączenie SSL/TLS"?!
    Gdyby miało być coś ustawione inaczej niż domyślnie, to bym
    o tym przecież napisał! Serwery NNTP używają nieszyfrowanego
    połaczenia na porcie 119 -- i tak ma być.

    --
    Jarek