    Subject: Re: Co wybrać?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <c...@g...com>
    <5f287cc3$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5f2e8958$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2e8f64$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 8 Aug 2020 15:50:04 +0200

    > Co jest w nich fajnego? Ja lubię jak mi do domu przywiozą
    > i nie trzeba nigdzie jeździć. Teraz przeważnie i tak ktoś
    > jest w domu cały czas, ale nawet jak nie, to wszyscy lokalni
    > kurierzy wiedzą gdzie wrzucać.

    Niektórzy nie lubią później szukać swoich
    przesyłek, bo nikogo nie było albo kurier
    nie wiedział gdzie wrzucić.
    Ja też lubię jak mi przywiozą, ale nie każdy ma taki komfort,
    że zawsze jest albo wiadomo gdzie wrzucić.
    Mam tak w miejscu pracy - jestem zawsze,
    ale przesyłek musze szukać, bo firm pod tym jednym adresem
    jest kilkadziesiąt i kurierzy nie potrafią nawet zadzwonić.