  • Data: 2021-10-11 22:19:46
    Temat: Re: Crosspost: Dzielę się: Akumulatory i ich żywotność
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 11 October 2021 at 22:07:32 UTC+2, LordBluzg(R) wrote:

    > Niezupełnie. Stosując większe moce do ładowania i przechowywania, mogę
    > drenować mniej w sensie % z uzyskanej energii, co prowadzi do mniejszego
    > zużycia akumulatora bo większa pojemność nie wydoi go w 100%. w
    > zależności od drenażu. Zamiast 2 lat eksploatacji, możliwe, że będzie to
    > 4 lata, czyli spadają koszty akumulatora w sensie rok/zł. Nie mam
    > danych, jaki masz drenaż więc trudno mi się odnieść.
    > Trzeba szukać ale schodzą na pniu, zależy też jakie moce Ciebie
    > interesują i ceny. Używane nie są passe specjalnie bo wielgachne,
    > ciężkie i zużyte. Za 10 lat to będzie złom.
> [...]
    -wp-CID628-IDLwl5T.html?reason=observed_ad

    > ...odbiór osobisty w Koszalinie :D
    >
    > Nowe panele nie są aż takie drogie, jak wspomniałem, nie wiem jakie moce
    > potrzebujesz.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > PIBAĆ JES
    cena paneli spadła do 0,30 $ za 1W
    bo jest nadprodukcja

    droższe o 100% sa panele elastyczne

    a używanych w Mimcach sa miliony bo co 5 lat farmy wymienija panele na nowe, o
    wyższej sprawności, a z używanymi są problemy, moc spada, pękają, szkło matowieje,
    folia się odkleja