  • Data: 2021-10-11 23:48:26
    Temat: Re: Crosspost: Dzielę się: Akumulatory i ich żywotność
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio moja kobita chciała nad morze bo totaka wycieczka
    > miałabybyć...więc zaproponowałem piątek-niedziela, żeby zdążyć przed
    > zamknięciem :D...Chciała w sobotę a w sobotę zamknięte więc odpada :D
    >
    > ...wracając z wakacji "po drodze" kupiłem oczko wodne...w sensie, że
    > obejrzałem, wpłaciłem kasę i odebrałem w dowolnej chwili po miesiącu
    > przejazdem bo okazja była :)Zaklepane i czekało.

    grunt to optymalizacja wyjazdów:D oszczędność na paliwie, czasie a i
    nanourlop można zrobić

    co do paneli - wlasnie oblecialem:) 67 netto za 120W :) malej mocy ale
    cena za kW nie do pobicia:))))
    Można z tego elewacje budynku zrobić
    co w sumie mogłoby nie być takim głupim pomysłem:) ciekawe jakby się
    sprawdził panel w pionie - w lecie ograniczona produkcja a w zimie
    lepszy kąt...
    hmmm... mam akurat ścianę z garażami na południe...

    Avast.