  • Data: 2015-05-06 22:44:52
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 May 2015 13:38:00 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > Stawiam złote szpilki z brylantami do krawatów przeciwko gwoździom że przepisy są
    gdzieś wynalezione. Przechodzą drobną modernizację słowną i są wklejane na kuchni.
    Celem jest brylowanie w towarzystwie. Z czajnikiem ten sam scenariusz. Pokazać jaka (
    a może jaki) jest perfekcyjna w tym co robi.

    Nie czytaj i nie korzystaj - i brylantów nie stawiaj, bo cię na nie do tej
    pory nigdy stać nie było.
    --
    XL
    Kim jest ten fajny gość?