  • Data: 2021-03-23 16:49:13
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-23 o 16:32, Marek pisze:

    > Ależ dokładnie było odwrotnie. Zapytałem instalatora autoryzowanego od
    > Thermagena czy muszę kupić piec u niego by mi go podłączył i później
    > serwisował czy mogę kupić gdziekolwiek. Powiedział, że dla niego nie
    > ma to znaczenia byle były dokumenty zakupu do gwarancji.. Jak chce u
    > niego to cena jest X. Mając tą wiedzę zadzwoniłem do lokalnej
    > handlarki piecami i mi zaproponowała taką samą cenę i piec od ręki
    > więc kupiłem od niej. Później zapytałem serwisanta czy mogę samemu
    > go wstępnie podłączyć powiedział, że nie widzi przeciwskazań.
> [...]
    ROTFL. Nie chcę tutaj się rozpisywać o szczegółach handlu, ale gdybym
    powiedział, że i tak dałeś zarobić na kupnie tego kotła temu
    serwisantowi/instalatorowi to myślę, że na 99% mam rację.

    Różnica tylko taka, że pojechałeś sam, przywiozłeś sam, zainstalowałeś
    sam. Serwisant miał czysty zarobek (prawdopodobnie od sprzedaży) + za
    serwis (pierwsze uruchomienie). Oczywiście Ty nie płaciłeś za to
    uruchomienie. Serwisantowi zapłaciła firma.

    Ważne, że jesteś zadowolonym klientem i masz poczucie, że nie dałeś się
    wydymać temu krwiopijcy instalatorowi ;)