    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym pomalować kadmowaną stal?
    Date: Sun, 7 Apr 2024 23:20:27 +0200

    On 06.04.2024 16:23, Robert Wańkowski wrote:
    > A to jeszcze kadmują, ponoć kadm zabija?
    > Czy to jakieś stare zapasy?

    W piątek odebrane z galwanizerni. Ja się na tym nie znam więc
    powiedziałem panu do czego tych blach będę potrzebował, a on zapewnił że
    zrobi coś lepszego niż ocynk.

    Technicznie się nie czepiam, ale jak się dowiedziałem że to kadm to
    głównie dlatego chciałem to pomalować. Jakby zrobił mi zwykły ocynk, to
    bym pewnie dał bez malowania na ten taras.

    Dałem już w sobotę podkładem do metalu w sprayu. W tygodniu poprawię
    jeszcze jakimś Altax Super Trwała do metalu trzecią warstwę i myślę że
    będzie ok.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz