  • Data: 2009-01-03 14:40:58
    Temat: Re: Deszczówka jako źrodło wody szarej
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BbT napisał(a):

    > Ej tam, łapiesz za słówka. Chodziło mi oczywiście o to, że do ścieków
    > nie wolno wpuszczać wody nie pochodzącej z wodociągu. Wyjątkiem jest
    > chyba tylko sytuacja, gdy nie ma wodociągu na danym terenie.

    Prędzej chyba zachodzi sytuacja, że jest wodociąg, a nie ma odpływu...

    Ale weź powiedz, czy ktokolwiek mierzy objętość ścieków. Bo jak
    podlewasz ogródek z wodociągu, to do kanalizacji wpuszczasz mniej wody,
    niż pobrałeś. A płacisz, jakbyś wypuścił tyle, ile pobrałeś. ( U nas
    faktury są wystawiane na pobór wody, ścieki mają objętość taka samą,
    jak woda). Z drugiej strony, co ma piernik do wiatraka - masz
    przyłącze wlot i wylot, nikt nie zabrania mieć również studni, tudzież
    wypuszczać wody z basenu, nie?

    --
    Justyna