  • Data: 2022-12-09 21:13:05
    Temat: Re: Dlaczego nigdy nie mocujemy taśmy LED do betonu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 8 grudnia 2022 o 00:59:45 UTC+1 Grzexs napisał(a):

    > Może trudno w to uwierzyć, ale całe budy dostawczaków klei się za pomocą
    > taśmy. Jest ona znacznie mocniejsza od tej do listew, tylko że się jej w
    > sklepie nie kupi

    Do LEDów z naddatkiem wystarczy klej butylowy, np. taśma dwustronna butylowa, sporo
    np. na alledrogo.
    Taki klej jest np. na taśmach ołowianych do obróbek kominów... U mnie ~20 lat trzyma
    na dachu, kilkadziesiąt stopni w lecie (brązowy kolor), w zimie z minus 20 ;)
    Klei się do ceramiki, betonu, metalu... tylko jak ktoś wcześniej wspomniał
    powierzchnia musi być odpylona i odtłuszczona...