  • Data: 2011-10-13 21:34:42
    Temat: Re: Dmucha z kanału wentylacyjnego
    Od: "Hector" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5337a8ff-e064-4a24-8e55-bd463d1942a6@f5g2000vbz
    .googlegroups.com...
    On 13 Paź, 23:20, "Hector" <m...@v...pl> wrote:
    > Witam!!
    > Co to mo e by ????
    > Dmucha z ka u wentylacyjnego w kuchni, kiedy otworz okno, powietrze jest
    > wci gane przez kana wentylacyjny, kiedy zamkn natychmiast si cofa.
    > Dzieje si to tylko wtedy kiedy wentylator przy piecu chodzi. Kiedy
    > wentylator jest wy czony, powietrze jest wyci gane na zewn trz. Wcze niej
    > sie to nie dzia o. Komin to gotowy zestaw leier, a uk ad mniej wi cej tak
    > wygl da 808, gdzie 8 to dwa wentyle, a 0 to dymny.
    > Dzieje si to tylko w kuchni, natomiast w pozosta ych kana ach
    > wentylacyjnych ca y czas jest cug.

    Masz nawiewniki w oknach w kuchni ? Jak nie masz to jak niby ma byc
    inaczej - odpalasz okap ktory pewnie ciagnie te 400-600m3/h, tyle samo
    musi naplynac do srodka z zewnatrz. A ze wszystko szczelne to leci tam
    gdzie jest najmniejszy opor - kanalem wentylacyjnym. Ot uroki
    posiadania wentylacji grawitacyjnej ;) Musisz podziurawic uszczelki,
    wstawic nawiewnik albo w inny sposob "uszkodzic" szczelnosc tego okna.
    pozdr.

    --
    Adam

    Nawiewników nie mam, okapu też nie....
    Natomiast np. w kotłowni też nie ma skąd pobierać powietrza, a cug jest jak
    smok.
    pzdr