  • Data: 2017-10-31 15:35:53
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-30 o 17:20, Bob Budowniczy pisze:
    > Mnie bardziej interesował koszt, więc sprawdziłem że koszt stanu
    > surowego zamkniętego z kontenerów morskich jest 5 razy niższy niż
    > budynku tradycyjnego betonowego, więc jednak warto i to bardzo.
    > Dodatkowo odpadają opłaty budynkowe, śmieciowe i wodno-kanalizacyjne,
    > wszelkie pozwolenia, plany, inspekcje i podobne pierdoły, więc jeszcze
    > więcej można na tym oszczędzić. Nie dajmy się okradać przez bandy
    > urzędników!!!

    Tak, tak, a świstak siedzi i...

> [...]
    > mieszkaniem, choćbyś się zesrał, tak samo samochód, czy przyczepa. Podaj
    > mi wreszcie definicje mieszkania? Bo ja wiem że taka nie istnieje. Gdy
    > kiedyś prowadziłem DG to się zorientowałem we wszelkich druczkach
    > urzędniczych zostało wprowadzone nielegalne pojęcie miejsca
    > zamieszkania, nie wiadomo co to jest a trzeba koniecznie wpisać, ale to
    > nie jest miejsce zameldowania. Więc jeśli już bredzisz o zmianie funkcji
    > kontenera ze względu na mieszkanie, to podaj akty prawne definiujące owo
    > mieszkanie i zmianę funkcji rzeczy ze względu na jej użytkowanie.

    Chłopie, weź se na luz i nie gwiazdorz. Temat tutaj i nie tylko
    przewałkowany od góry do dołu, ale co róż znajdzie się jakiś
    hurra-antysystemowiec, który pokona całą głupią armię urzędników i
    będzie robił to co chce. Proszę bardzo, droga wolna. Nie zapomnij się
    tylko pochwalić, jak Ci poszło.
    Natomiast nam się setny raz nie chce udowadniać, że czarne, jest czarne,
    a białe jest białe.

    Pzdr

    --
    /__/_* /