  • Data: 2020-08-08 23:09:23
    Temat: Re: Drylownica do wisni
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2020 o 22:36, nnaa pisze:
    > Szanowni!
    > Szukam dobrej drylownicy do wisni/czeresni. Dobra to: szybka/bezbłędna/.
    > Raczej mam na myśli taką z podajniczkiem, co się do niego sypie kilka
    > owoców. Potem z tego podajnika jakos kieruje się pojedyncze sztuki do
    > miejsca, gdzie są wyciskane pestki. Potem to, co zostaje bez pestki
    > powinno wypadać samo do jakiegoś pojemnika fabrycznego lub podstawionego.
    > Po godzinach/sezonach walki z jakims noname stworem, co przepuszcza
    > pestki zapalalem zloscia i nadzieja, ze jednak gdzies jest dotepny ideal.
    > Przeciez ludzie druluja od tysiacleci.

    Jedno powiem na pewno - nie kupuj tego:

    https://mediamarkt.pl/agd-male/drylownica-do-wisni-d
    omotti-drylownica-do-wisni?cd=734287641&ad=367982281
    65&kd=&gclid=CjwKCAjwmrn5BRB2EiwAZgL9ogqLIAG_DdSkL_3
    mjwMnpNyj-S2s9-Au4CAm7eWUrrTZNk3dx7ROBBoCLikQAvD_BwE
    &gclsrc=aw.ds

    Niby działa na tej samej zasadzie, co te wszystkie z podajnikiem, o
    których piszesz, ale jest wyjątkowo błędna. Podejrzewam, że winna tu
    jest ta wewnętrzna gumka z nacięciem - zamiast nacięcia ma otwór w
    kształcie krzyżyka, a to jednak duża różnica, bo jakoś nie przytrzymuje
    dobrze wiśni. W każdym razie bez ręcznego podtrzymania każdej sztuki nie
    da się drylować.

    Miałam natomiast kiedyś drylownicę o konstrukcji prostej jak cep, czyli
    taką:

    https://www.galerialimonka.pl/drylownica-do-wisni-re
    czna-freshforce-chefn

    I  była rewelacyjna (nie wiem, dlaczego tu taka droga, ja swoją chyba
    kupiłam kiedyś za parę złotych). Niestety połamała się w końcu i
    musiałam wyrzucić. Nie udało mi się na szybko kupić takiej samej i
    wpakowałam się w tę z poprzedniego linka. Żałuję.

    Ewa