  • Data: 2020-08-09 16:53:50
    Temat: Re: Drylownica do wisni
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2020 o 16:13, cef pisze:

    > Nie widzę różnic konstrukcyjnych - tylko kolor inny,
    > ale model dokładnie taki sam - akurat była w użyciu więc obejrzałem
    > z naciskiem na drobne różnice.
    > Jedyne co mam na wytłumaczenie tej opinii, to
    > fakt, że jedynym porównaniem jest dla mnie ręczna drylownica -
    > taka ażurowa z uchwytem na paluszki ale wisienkę trzeba było samemu
    > podłożyć do miejsca wyciskania. Więc zanotowałem,
    > że ten omawiany tu model jest bardziej ekonomiczny czasowo,
    > bo nie trzeba pojedynczo ładować.

    W tym sęk, że u mnie wiśnie przelatują i w praktyce kończy się na tym,
    że każdą wiśnię podkładam i przytrzymuję pojedynczo.

    > Tak naprawdę dryluje się kilka razy w roku, więc nie jest to istotne.
    > Nie drylujemy wiadrami.

    Oczywiście, że nie. Wystarczy jednak mieć do wydrylowania 3 kg wiśni,
    żeby się nieźle zmęczyć i nawkurzać przy tym urządzeniu. Już wolę zwykłą
    ręczną drylownicę jak we wcześniejszym linku. Nie stwarza pozorów, że
    coś pójdzie szybciej, nie trzeba gmerać przy niej w poszukiwaniu wiśni,
    a po fakcie przynajmniej jest mniej mycia.

    Ewa