  • Data: 2023-05-19 13:46:02
    Temat: Re: Dzisiaj dobre ceny na prad z fotowoltaiki.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko słońca mało. Jak znowu słońca duzo to prad w najlepszych godzinach prawie
    darmo sprzedają. Jak się fotowoltaikarze nie odwrocą to dupa zawsze z tyłu. Ale to
    ich wina. Gowno by spod siebie zjedli. A wystarczyło 1,5-2 kilowaty paneli i
    akumulator na 5kW plus dwie taryfy. W dwie trzecie roku z takiej instalacji mogli
    mieć prad dla siebie. W takiej instalacji panele mogły by być z prywatnych reparacji
    od niemiec. Falownik 3 razy tańszy bo bez łapowki za dopuszczenie do montażu. Byle
    kto może zamontować i podlaczyc, czyli tanio.

    Ja tak mam, ale na razie za krótko i ciągle coś jeszcze grzebię i
    modyfikuję, więc na razie nie mam statystyk z uzysków.
    Z tym, że paneli mam więcej i akumulatorów też, a taryfę mam na razie
    "płaską" 24h.