    Date: Tue, 28 Jun 2022 01:42:50 +0200
    Subject: Re: Fotowoltaica z drugiej strony
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.06.2022 o 22:59, Budzik pisze:

> [...]
    rawie-do-zera-k

    e-to-efekty-zmi

    > Nie. Oni nie mieli straty na tym ze nie było komu instalować.
    > Oni mieli straty w okresie kiedy instalacje szły jedna za druga.

    To jakaś brednia. Jak można mieć straty, skoro instalacje lecą jedna za
    drugą? Co znaczy "nie było komu instalować"? To jakiś popierdolony plan
    majo :D...równie dobrze, mógłbym napisać, że ja mam straty bo ktoś nie
    chce czegoś robić co ja chcę. Same brednie Budziku, przynajmniej logiczne.
    Ja wiem, że odstajesz często od logiki... ale chyba coś popierdoliłeś :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>