  • Data: 2022-06-28 09:18:54
    Temat: Re: Fotowoltaica z drugiej strony
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    27 Jun 2022 20:59:57 GMT, Budzik

    > Na razie tłumaczenie jest takie ze to wysoka presja podwykonawców na
    > podnoszenie cen instalacji.
    > Ale ze ceny mieli najwyzsze na rynku to tłumaczenie jest lekko
    > dziecinne.

    Takie tłumaczenie jest zwyczajnie głupie. Podwukonawcy dostawali mało --
    zderzyłem się z podwykonawcą Columbusa, i generalnie pracowali za psie
    pieniądze.

    Zaś ceny Columbus miał absurdalnie wysokie. Żona, jak rozliczała MP3, to
    płakała czasem jak widziała jak ludzi w tyłek ładowali (głównie niestety z
    mniejszym PESELem). Np. instalacja 10kWp za 60 tys. (gdzie ten ich sprzęt
    to w porywach 20 tys. był wart) plus jeszcze kredyt, więc instalacja
    końcowo wyjdzie w okolicach 70 tys. :( Ale to "wina" głównie pazernych
    handlowców, bo to oni przecież w chuja ludzi robili, i to oni te ceny
    robili.

    --
    Pozdor
    Myjk