  • Data: 2019-12-24 22:14:23
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.12.2019 07:19, Kris wrote:

    > Darmo dostałeś te fv?
    > Nie będziesz oszczędzał, będziesz konsumował kasę która zapłaciłeś teraz za fv.
    > Oszczędzał będziesz za 5 lat.
    > Gadasz jak mój szwagier co to fv latem założył i twierdził że teraz ma taniej bo do
    Energi tylko 15 zł miesięcznie płaci zamiast wcześniejszych ok 200 zł.
    > Zapytałem ile raty płaci za fv to nieśmiało odpowiedział że 250 zł. "Ale tylko
    przez 10 lat"?
    > Biznes życia zrobił wg mnie ale nic mi do tego

    To komedia :-)

    Trzeba faktycznie poszukać tanich paneli w Chinach albo choćby na
    Ukrainie gdzie wszystko jest tańsze, jak u nas 20 lat temu.
    Gdyby te Myjk-a panele kosztowały połowę...ale on chciał na nas zarobić
    na swoje panele.