  • Data: 2019-12-29 11:49:31
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-29 o 09:19, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > W przypadku umowy o pracę nic nie grozi - co najwyżej jakaś nagana.

    Możne nawet grozić dyscyplinarne zwolnienie z pracy i ja podobną
    sytuację znam.

    > W przypadku DG może grozić np. bankrutcwo lub duża strata finansowa.

    A jak zachoruje i nie przyjdzie do pracy/służby żołnierz, który miał
    zaplanowaną wartę, to może wybuchnie trzecia wojna światowa.

    > W wystarczy, że ktoś na DG ma umowę z dużym klientem, w której SLA nie
    > pozwala na "wyłączenie telefonu" na więcej niż 6 godzin w roku bo są
    > duże kary umowne.

    Wystarczy, że ten ktoś "przepisze wszystko" na matkę, żonę lub kochankę
    albo będzie posłem aktualnej koalicji w Sejmie.

    Nie wymyślajcie problemów z dupy, tylko podajcie prawdziwe powody, dla
    których osobie prowadzącej DG nie opłaca się iść na L4.