  • Data: 2020-01-01 18:56:02
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    01 Jan 2020 16:00:00 GMT, Budzik

    > To jest zle postawione pytanie. Albo raczej zwykła manipulacja
    > z czego z pewnoscia zdajesz sobie sprawe.

    Ja jestem zdecydowanie przeciwko rozdawnictwu (i nie ma znaczenia czy mowa
    o pińćset plus czy o dopłatach do prądu), ale nie jestem aż takim idiotą
    żeby nie brać -- skoro to m.in. moje pieniądze rozdają. Trzeba być nielada
    debilem aby w taką retorykę uderzać. Ergo, ten tępak może sobie z tego
    sprawy jednak nie zdawać.

    --
    Pozdor
    Myjk