  • Data: 2023-03-16 11:03:59
    Temat: Re: Gdzie jest wałek?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.03.2023 22:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > Coś się nie zgadza w tym co napisałeś. Dane z okolic 2020+
    > https://media.propertygroup.pl/uploads/6395/odsete-p
    ustych-lokali-i-domow.png
    > Sam tego nie namalowałem żeby coś udowadniać. Na dole napisali że na podstawie
    danych GUS. Masz jakieś oficjalne dane że mieszkań brakuje. Cytowanie polityków i
    sprzedawcow mieszkań siebie liczy.

    A co mają pustostany do tego czy ktoś chce je sprzedać? Brakuje mieszkań
    "na sprzedaż", a Ty podajesz liczbę mieszkań pod
    wynajem/lokatę/mieszkanie dla dzieci...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz