  • Data: 2011-07-28 16:48:01
    Temat: Re: Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -czy poza sezonem woda c.o. nie sp ywa z grzejnika?

    ja zakręcam głowicę, jak zostawiłem, to powoli ale skutecznie ciepło
    uciekało do rury...
    nie wiem też, czy zmiana ciśnienia podgrzanej wody przy zakręconych
    obu końcach nie spowoduje jakiejś awarii :-)

    > -odno nie tej kombinacji to mo e zapytam w sklepie tylko prosz powiedz jak
    > grza ka b dzie najlepsza?

    ja mam taką:
    http://www.studioonline.pl/pliki/grzalka.jpg
    kupiona za nieduże pieniądze na allegro, można ustawić na ledwo
    letnią, jak i na bardzo gorącą...
    to pranie wiszące na grzejniku nie doschłoby nigdy, gdyby nie
    grzejnik... mieszkam w lesie i mam wilgotność w tej chwili powyżej 75
    procent...

    pozdrawiam
    s_13