  • Data: 2011-07-28 13:38:55
    Temat: Re: Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
    Od: "Cześ" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Grzejnik mamy podpięty do sieci c.o. od dołu, jak wpiąć grzałkę?

    Tylko nie zrób tego błędu co ja kiedyś. Założyłem taką grzałkę i zakręciłem
    wejście i wyjście wody z grzejnika.
    Po włączeniu grzałki temperatura wody się zaczeła się podnosić, a zatem
    wzrosło ciśnienie. I w pewnym momencie uszczelka przy grzałce nie wytrzymała
    i zaczeła puszczać wodę.
    Potem zapytałem się w sklepie i sprzedawca potwierdził że jedno wejście do
    sieci co powinno być otwarte.