  • Data: 2021-09-17 18:08:15
    Temat: Re: I znowu PV - górny śląsk - cena montażu
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, uciu.
    On 15.09.2021 21:41 you wrote:

    > =C5=9Broda, 15 wrze=C5=9Bnia 2021 o=C2=A019:47:12 UTC+2 Myjk
    > napisa=C5=82(a= ):
    > =20
    > tamte stawki z przed roku mia=C5=82em 3 lata. W styczniu czy lutym
    > stara umowa sie skonczy=C5=82a i musia=C5=82em wybra= =C4=87
    > now=C4=85 oferte i wybra=C5=82em tak=C4=85 jak jrst teraz bo
    > wychodz= ia=C5=82a najkorzystniej. Nie mam zadnych
    > instalator=C3=B3w, gazownik=C3=B3w,elektryk=C3=B3w itp - go= =C5=82a
    > oferta bez dodatk=C3=B3w.=20 Umow=C4=99 podpisa=C5=82em na 3lata
    > wiec teretycznie nie powinienem mie=C4= =87 zadnej podwy=C5=BCki w
> [...]

    Nie ma tak dobrze teraz.

    8. W sytuacji, gdy w trakcie trwania niniejszego Cennika nastąpi zmiana
    cen energii elektrycznej netto wynikających z Taryfy aktualnej na dzień
    zawarcia przez Klienta Umowy w zakresie niniejszego Cennika, ceny
    energii elektrycznej netto stosowane w rozliczeniach z Klientem ulegną
    zmianie tak, aby spełniały zobowiązanie Sprzedawcy, o którym mowa w § 5
    ust. 1. Do ustalonych cen energii elektrycznej netto zostanie doliczony
    podatek od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami
    prawa. Określona powyżej zmiana cen energii elektrycznej netto
    stosowanych w rozliczeniach z Klientem nastąpi z dniem wejścia w życie
    zmienionej w zakresie ww. cen Taryfy. 9. W przypadku podwyżki cen
    energii elektrycznej netto stosowanych w rozliczeniach z Klientem, na
    skutek podwyżki cen energii elektrycznej netto wynikających z Taryfy,
    Sprzedawca powiadomi Klienta na piśmie lub - o ile Klient wyraził zgodę
    na taki sposób komunikacji - za pomocą środka bezpośredniego
    porozumiewania się na odległość o ww. podwyżce cen w trakcie jednego
    okresu rozliczeniowego Sprzedawcy, licząc od dnia wejścia w życie
    zmienionej w zakresie cen Taryfy

    --
    Pete